|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Дослід 2. Взаємодія питної соди з оцтом
Налий (7) у чисту суху градуйовану пробірку оцет об'ємом 4 мл.
Можна використати й звичайну пробірку: висота стовпчика рідини в ній має дорівнювати приблизно 4 см. Визнач, чи має оцет запах (12).
Перелий (7) половину оцту в пробірку з розчином соди. Спостерігай за змінами, які відбуваються в пробірці. Постав пробірку в штатив.
Тримаючи якомога ближче до отвору (чому?) пробірку з рештою оцту, закрий її пробкою (чому це треба зробити?). Пам'ятай, що пробка не повинна входити в отвір пробірки надто туго (чому?)! Постав пробірку з оцтом у штатив.
Стисло опиши (або намалюй) свої дії і спостереження.
Дослід 3. Поводження з пластиною для крапельного аналізу
Піпеткою (мал. 1.1) в одну комірку пластини (мал. 1.2) внеси 5 крапель дистильованої води, а в іншу - 5 крапель оцту. У кожну комірку додай по 1 краплі соку буряка або
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Мал. 1. Піпетки (1) й пластина для крапельного аналізу (2)
|
|
|
|
|
|
червоного винограду. Порівняй кольори розчинів у лунках. Скляною лопаткою додай до розчинів трохи питної соди. Чи відбулися зміни? Які?
Стисло опиши (або намалюй) свої дії і спостереження.
Дослід 4. Ознайомлення з нагрівними приладами. Вивчення будови полум'я
Перш ніж почати роботу з нагрівним приладом, прибери зі столу займисті речовини й матеріали. Застібни всі ґудзики
|
|
|
|
|
|
|
|
|