Переглянути всі підручники
<< < 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 > >>

 

Вступ
Стисло опиши (або намалюй) свої дії і спостереження. Зроби висновок, яка зона полум'я найгарячіша. У якій частині полум'я треба нагрівати об'єкт? Дослід 5. Нагрівання рідини в пробірці Візьми пробірку, в якій ти вже змішав питну соду й оцет. Закріпи її біля отвору в пробіркотримачі. Затискай про­бірку не дуже сильно (чому?), але так, щоб вона не випала. Не торкайся дном пробірки відносно холодного й мокрого ґнота спиртівки. Не нагрівай пробірку вище рівня рідини. Усе це може призвести до розтріскування скла! Не зазирай у посудину, в якій нагріваєш речовину (чому?)! Спрямовуй отвір пробірки у бік від себе та інших працю­ючих. Спочатку двома-трьома рухами прогрій усю пробірку, увесь її вміст. Нагрій рідину в пробірці до кипіння. Як тільки відчуєш поштовхи рідини у пробірці, припини нагрівання і загаси полум'я. Після охолодження постав пробірку з рідиною в штатив. Також речовини в різному хімічному посуді малого об'єму нагрівають за допомогою лабораторного шкільного електронагрівника.
Перед вмиканням електронагрівника перевір відповідність напруги в мережі величині, зазначеній на корпусі прилада. Пересвідчися, що ізоляція електричних дротів не пошкоджена. Не торкайся нагрітого прилада. Не до­пускай забруднення спіралі нагріваль­ного елемента. Після завершення на­грівання негайно вимкни прилад. Дослід 6. Поводження з лабора­торним штативом За малюнком 5 ознайомся з будо­вою лабораторного штатива. Виконай такі дії: 1) угвинти стержень у підставку:
2) закріпи муфти на стержні шта­тива; 3) закріпи в одній муфті тримач, а в іншій - кільце; 4) закріпи пробірку вертикально у тримачі;
Мал. 5. Штатив:
1 - під­ставка;

2 -
стержень;
З - муфта;
4 - тримач;
5 - кільце;
6 - гвинт три­мача;
7 - гвинт муфти

 

Переглянути всі підручники
<< < 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 > >>
Hosted by uCoz