Переглянути всі підручники
<< < 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 > >>

 

      Розтлумач зміст наведених на малюнку 2.1 інформаційних знаків. Пригадай, які предмети лабораторного обладнання й лабора­торний посуд ти використовував на уроках природознавства. Назви правила користування ними. Обладнання кабінету хімії та лабораторний посуд. Щоб ознайомитися з лабораторним посудом на практиці, вико­наємо кілька простих дій. Спочатку виготовимо розчин доб­ре відомої тобі з повсякденного життя питної соди. її хімічна назва - натрій гідрогенкарбонат. Поміркуй, чи можна за хімічною назвою цієї сполуки визначи­ти, які елементи входять до її складу. Розітремо питну соду на порошок. Для подрібнення і роз­тирання твердих речовин використовують ступку з товкачиком (мал. 2.2).
        Мал. 2.2.1. Використання лабораторної ступки з товкачиком. 2. Українське кухонне начиння Пригадай, як називають українське кухонне начиння - аналоги ступки і товкачика. Про них і загадки складено: «Батько з лісу, мати з базару, а діти з городу», «Ходить хлоп по долині в одній чоботині, на все поле гука-гука». У пробірку за допомогою шпателя помістимо трохи пит­ної соди (мал. 2.3), розтертої у ступці. Визнач колір питної соди. Доллємо до соди води з промивалки (мал. 2.4.1). Візьмемо пробірку в ліву руку трьома пальцями близько до отвору (мал. 2.4.2). Обережно постукаємо вказівним пальцем пра­вої руки по нижній частині пробірки. У такий спосіб злегка струшуватимемо пробірку до утворення розчину.

 

Переглянути всі підручники
<< < 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 > >>
Hosted by uCoz