Переглянути всі підручники
<< < 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 > >>

 

Вступ
                Мал. 2.7. Результат доливання екстракту червонокачанної капусти (1) у пробірки зі столовим оцтом (2), дистильованою водою (3) і розчином питної соди (4) Додамо по кілька крапель одержаного екстракту (від латинського слова extractum - «вилучене») у пробірки зі столовим оцтом, дистильованою водою і розчином питної соди (мал. 2.7). Пригадай з курсу природознавства класифікацію явищ на фізичні й хімічні. Поясни, які з досліджених нами явищ - хімічні. Після закінчення досліду помиємо посуд. Поясни, для чого в лабораторії використовують йоржики. Одні й ті самі речовини можна використати для виконання різних дослідів. Наприклад, доллємо в хімічний стакан з пит­ною содою трохи оцту (мал. 2.8.1). Поясни, чому суміш спінилася. Назви ознаку, яка вказує на хімічну природу досліджуваного яви­ща. Для виконання одного й того самого досліду можна вико­ристати різне лабораторне обладнання і посуд. Виконаємо цей дослід, використовуючи мірні циліндри і повітряні кульки (мал. 2.8.2). Уважно розглянь повітряні кульки й вміст мірних циліндрів. Чо­му об'єми кульок різні? Наведи не менше двох пояснень цього явища. А можна обійтися й без ХІМІЧНОГО посуду (див. мал. 2.9).  Наприклад, змоделювати виверження вулкана.

 

Переглянути всі підручники
<< < 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 > >>
Hosted by uCoz