Переглянути всі підручники
<< < 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 > >>

 

  Застосуй свої знання й уміння 1. Наведи по два приклади металічних і неметалічних еле­ментів, простих і складних речовин. 2. Проаналізуй хімічні формули Н2S04; СиS; O3; Мg; NН3; Р; Ті. Класифікуй ці речовини на прості й складні, а прості - на метали й неметали. 3. Поясни, яку загальну властивість металів описано у поетич­них рядках: О! Де ж те слово гарне, чисте, Блискуче, як срібло, розтоплене в горнилі...
(Пантелеймон Куліш. Маруся Богуславка)

4. Пригадай властивості металів. Закінчи речення з поезії: «Тут небо миється в воді густій і срібній, наче ...» (Богдан-Ігор Антонич. Монументальний краєвид).
5. Уважно прочитай речення з повідомлень ЗМІ, знайди і ви­прав у них хімічні помилки: «Готові сніданки корисні, оскільки містять вітаміни, кальцій, залізо і клітковину»; «Коричневий неочищений цукор містить калій, залізо, кальцій і мідь»; «Відповідно до держав­ної програми «Профілактика йодної недостатності насе­лення» усі консерви будуть містити йод». Назви складні речовини й суміші, згадані в цих реченнях.
Опиши та проілюструй застосування металів, неметалів, склад­них речовин у твоєму повсякденному житті.
§ 12. ВАЛЕНТНІСТЬ
Після вивчення § 12 ти зможеш: • складати формули бінарних сполук за валентністю; • визначати валентність елементів за формулами бінар­них сполук. Валентність хімічних елементів. Дотепер ти аналізував якісний і кількісний склад речовин за готовими хімічними формулами, наведеними в підручнику. І, напевно, хотів би навчитися сам складати хімічні формули. З'ясуймо законо­мірності, за якими атоми хімічних елементів сполучаються між собою у певних співвідношеннях. Для цього порівняймо

 

Переглянути всі підручники
<< < 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 > >>
Hosted by uCoz