|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Застосуй свої знання й уміння
|
|
|
|
|
|
1. Назви предмет вивчення хімії.
2. Опиши місце хімії поміж інших наук.
3. Обґрунтуй, чи потрібні хімічні знання людям, чиї професії не пов'язані безпосередньо з хімією.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Сенкан
Хімія.
Цікава, розмаїта.
Приваблює, навчає, син тезує.
Знання хімічні кожному потрібні.
Наука.
|
|
|
|
|
|
Так зобразили та описали хімію твої ровесники.
Якою бачиш хімію ти? Проілюструй свій погляд на цю науку.
|
|
|
|
|
|
|
ПРАВИЛА ПОВЕДІНКИ УЧНІВ
У ХІМІЧНОМУ КАБІНЕТІ.
ОЗНАЙОМЛЕННЯ З ОБЛАДНАННЯМ
КАБІНЕТУ ХІМІЇ
ТА ЛАБОРАТОРНИМ ПОСУДОМ
|
|
|
|
|
|
|
Після вивчення § 2 ти зможеш:
• назвати основне обладнання кабінету хімії, лабораторний посуд;
• додержуватися правил поведінки у хімічному кабінеті.
Пригадай правила виконання дослідів з природознавства. Поміркуй:
а) чи можливе повноцінне вивчення хімії без виконання дослідів;
б) чому кабінет хімії належить до кабінетів підвищеної небезпеки.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|