|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6. Оціни, чи відповідає зміст назви скульптури її формі (мал. 7.6).
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Мал. 7.6. Скульптура «Молекулярна людина». Німеччина, Берлін
|
|
|
|
|
|
|
До твого портфоліо
|
|
|
|
|
|
1. Проаналізуй зміст етикеток різних харчових продуктів. Визнач, на яких етикетках є інформація про йони.
2. Уявлення митців про молекули такі різні (мал. 7.5-7.6). А якими бачиш молекули ти?
|
|
|
|
|
|
§
|
8. ХІМІЧНІ ФОРМУЛИ РЕЧОВИН
|
|
|
|
|
|
Після вивчення § 8 ти зможеш:
• описувати й порівнювати якісний і кількісний склад речовин за хімічними формулами;
• пояснювати зміст хімічних формул.
Хімічні формули. Ти вже ознайомився з літерними символами хімічних елементів - своєрідною хімічною абеткою. Наступний етап вивчення хімічної мови пов'язаний з хімічними формулами речовин. Ліпше зрозуміти зміст поняття «хімічна формула» тобі допоможе порівняльна схема (мал. 8.1).
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|