|
6. Звертайся до довідників, словників, енциклопедій на паперових та електронних носіях, Інтернету.
7. Складай за матеріалом теми тестові завдання з вибором відповіді, здійснюй за ними самоконтроль.
Загальні прийоми роботи з підручником
1. Обміркуй заголовки параграфа та його пунктів (тобто знайди відповіді на запитання: про що йтиметься? Про що дізнаюся? Що я вже знаю про це?).
2. Прочитай зміст параграфа.
3. Виокрем всі незрозумілі слова й вирази, з'ясуй їхнє значення (за підручником, довідником, у вчителя, батьків, приятелів).
4. Сформулюй у ході читання запитання й відповіді на них (наприклад, такі: про що тут йдеться? Що мені вже відомо про це? Із чим це важливо не сплутати? Що з цього має вийти? Для чого це робиться? До чого це можна застосувати? Коли і яким чином застосовувати?).
5. Виділи (випиши, підкресли) найважливіші поняття.
6. Виділи головні властивості цих понять (правила, визначення, формули).
7. Вивчи визначення понять та їхні головні властивості.
8. Розглянь і зрозумій ілюстрації (схему, діаграму, малюнок).
9. Проаналізуй наведені в тексті приклади й придумай свої.
10. Самостійно обґрунтуй властивості понять (висновок із формули або правила).
11. Склади схеми, таблиці тощо, використовуючи свої позначення.
12. Запам'ятай матеріал, використовуючи прийоми запам'ятовування (переказ за планом, кресленням або схемою, переказ важких місць, мнемонічні прийоми).
13. Сформулюй відповіді на конкретні запитання в тексті.
14. Придумай і постав собі подібні запитання.
15. За потреби звернися до вчителя (батьків, приятелів).
Як створити власне портфоліо досягнень із вивчення хімії і як його використовувати
1. Визнач, чи потрібне тобі таке портфоліо. Порадься з цього питання з батьками, учителем, друзями.
2. Сформулюй мету його створення.
|
|