Переглянути всі підручники
<< < 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 > >>

 

6. Звертайся до довідників, словників, енциклопедій на паперових та електронних носіях, Інтернету. 7. Складай за матеріалом теми тестові завдання з вибором відповіді, здійснюй за ними самоконтроль. Загальні прийоми роботи з підручником 1. Обміркуй заголовки параграфа та його пунктів (тобто знайди відповіді на запитання: про що йтиметься? Про що дізнаюся? Що я вже знаю про це?). 2. Прочитай зміст параграфа. 3. Виокрем всі незрозумілі слова й вирази, з'ясуй їхнє зна­чення (за підручником, довідником, у вчителя, батьків, при­ятелів). 4. Сформулюй у ході читання запитання й відповіді на них (наприклад, такі: про що тут йдеться? Що мені вже відомо про це? Із чим це важливо не сплутати? Що з цього має вийти? Для чого це робиться? До чого це можна застосувати? Коли і яким чином застосовувати?). 5. Виділи (випиши, підкресли) найважливіші поняття. 6. Виділи головні властивості цих понять (правила, ви­значення, формули). 7. Вивчи визначення понять та їхні головні властивості. 8. Розглянь і зрозумій ілюстрації (схему, діаграму, малю­нок). 9. Проаналізуй наведені в тексті приклади й придумай свої. 10. Самостійно обґрунтуй властивості понять (висновок із формули або правила). 11. Склади схеми, таблиці тощо, використовуючи свої по­значення. 12. Запам'ятай матеріал, використовуючи прийоми за­пам'ятовування (переказ за планом, кресленням або схемою, переказ важких місць, мнемонічні прийоми). 13. Сформулюй відповіді на конкретні запитання в тексті. 14. Придумай і постав собі подібні запитання. 15. За потреби звернися до вчителя (батьків, приятелів). Як створити власне портфоліо досягнень із вивчення хімії і як його використовувати 1. Визнач, чи потрібне тобі таке портфоліо. Порадься з цього питання з батьками, учителем, друзями. 2. Сформулюй мету його створення.

 

Переглянути всі підручники
<< < 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 > >>
Hosted by uCoz